+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت 13:16 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
مرد میدان بلا «آقا رجب»!
ای غریبِ آشِنا «آقا رجب»!
ای که بگذشتی هم از نام و نشان
ای که وارستی ز بند جسم و جان
بقیه درادامه مطلب....
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت 13:15 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
بـزودی....
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت 13:11 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
چشمان هزاران شهید بر اعمال ما دوخته شده ....
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت 13:9 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
فدایی زیاد داره...
• فدایی زیاد داره.
• 26ساله داره ایرانُ، با تمام شرایط عجیب غریبش رهبری میکنه.
هر کی جاش بود، پنج سال اول جا میزد!
• تو دنیا کلی طرفدار داره، 400هزار نفر تو نیویورک و کالیفرنیا، مقلدشن.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت 13:3 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
♥●•٠·˙ آیا به راستی کسی جز این رزمندگان بینام و...
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت 17:29 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
ما همه سرباز توئیم، خامنه ای/ گوش به فرمان توئیم، خامنه ای
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت 17:27 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
سلام من رو به حضرت زهرا(س) برسون...
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت 17:26 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
جانباز شیمیایی (بخوانید همرزم باکری و همت) که فتنهگران...
جانباز شیمیایی (بخوانید همرزم باکری و همت) که فتنهگران ۱۸ ضربه چاقو بر تنش به یادگار گذاشتند!
• محمدحسین رجبزاده، بسیجی خمینی (ره) و خامنهای عزیز، که هم با “بعثیها” و هم با “بعضیها” برای دفاع از از نظام رویارو شده است میگوید: اگر هزار بار دیگر هم خطری نظام را تهدید کند، آماده دفاع از وطن هستم…
˙·٠• نهم دی باقیست…˙·٠•
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت 17:13 توسط معبرسایبری بسیجی16
|
شهیـــــــــــد ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ..
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت 17:11 توسط معبرسایبری بسیجی16
|


















مقام معظم رهبری:دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است.هر ملتی که نتواند از خود دفاع بکند زنده نیست. هر ملتی هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست. هر ملتی هم که اهمیت دفاع را درک نکند به یک معنا زنده نیست.