ملت شریف ایران!...
ملت شریف ایران!
خبر قطع رابطه بین ایران و امریکا را دریافت کردم و اگر کارتر درعمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است.
رابطه بین یک ملت بپا خاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بینالمللی با یک چپاولگر عالَمخوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است.
ما این قطع رابطه را به فال نیک میگیریم؛ چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید امریکا از ایران است.
ملت رزمندۀ ایران این طلیعۀ پیروزی نهایی را که ابرقدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه ـ یعنی خاتمه دادن به چپاولگریها ـ کرده است، اگر جشن بگیرد حق دارد.
ما امیدواریم که نابودی سرسپردگانی مثل سادات و صدام حسین بزودی انجام گیرد و ملتهای شریف اسلامی به این انگلهای خائن، آن کنند که ملت ما با محمدرضای خائن کرد؛ و به دنبال آن برای آزاد زیستن و به استقلال تمام رسیدن، قطع روابط با ابرقدرتها خصوصاً امریکا نمایند.
من کراراً گوشزد نمودهام که رابطۀ ما با امثال امریکا، رابطۀ ملت مظلوم با جهانخواران است ...
۱۹ فروردین ۵۹
خامنه ای خمینی دیگر است.......

هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را.....
دور سیدعلی خامنه ای می گردیم.....
پيام شفاهي تشکر حضرت امام (ره)، جان تازه اي به رزمندگان داد

پيام شفاهي تشکر حضرت امام (ره)، جان تازه اي به همه داد . عراق براي جبران شکست از سه محور کاسه کبود، دانه خشک و ارتفاع 1050 بازي دراز سعي کرد با آتش سنگين ما را عقب براند . استقامت مردانه بچه ها دشمن را مأيوس کرد و در نهايت شکست را پذيرفت.





مقام معظم رهبری:دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است.هر ملتی که نتواند از خود دفاع بکند زنده نیست. هر ملتی هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست. هر ملتی هم که اهمیت دفاع را درک نکند به یک معنا زنده نیست.